Øge overskuddet: Marked til det homoseksuelle samfund

Forskning viser, at markedet for bøsser og lesbiske er værd at dyrke, uanset hvad dit produkt eller din service. Trods de kulturelle ændringer i løbet af de sidste 50 år er markedet for bøsser og lesbiske stadig relativt uudnyttet. Ifølge GLINN (bøsse/lesbisk International News Network) fra 1996-1998 var den årlige værdi af homoseksuelle og lesbisk 514 milliarder dollars. Online forskning foretaget af Fællesskabet Marketing Inc. i San Francisco fra 2001-2003 viste at bøsser og lesbisk rejser tegnede sig for 54.1 milliarder i årlige udgifter i USA alene. Denne forskning konkluderede også, at ca 76% af homoseksuelle og lesbisk husstandsindkomster er over det nationale gennemsnit $ 40.000 om året.
De utrolige “dobbelt indkomst, ingen børn (DINK)” Købermagt af homoseksuelle og lesbisk befolkningen er omrøring ting i business disse dage. Det ændrer sig inden for marketing og pr samt økonomi. I lyset af de seneste homoseksuelle ægteskab love vedtaget i Massachusetts og andre lignende love på bordet i andre stater, er de nyeste finansielle eksplosionen sket inden for bøsser og lesbiske bryllup. Der er mange måder homoseksuelle venlige virksomheder kan lære at tale direkte til bøsser og lesbisk samfund for at dele rigdommen.
Reklame til det homoseksuelle samfund
En rapport om mygayweb.com siger 78% af homoseksuelle online brugere foretrækker at købe fra virksomheder som målgruppe at GLBT (Gay Lesbian biseksuelle transseksuelle) samfund. Den første og vigtigste step.is forske denne målgruppe ved at finde bøsse/lesbisk aviser, magasiner, community centre, websteder, udstillinger og konferencer. Når du beslutte, hvor at reklamere, opretholde en stærk og konsekvent reklame tilstedeværelse inden for Fællesskabet selv. Dette vil skabe loyalitet.
Bøsser og lesbisk forbrugerne værdsætter dybt, bliver behandlet med den samme respekt og overvejelser som alle andre. Comfort i at udtrykke deres livsstil, fleksibilitet med produkter og tjenester og kreativitet i din tilgang vil danne en obligation af tillid mellem en virksomhed og dens ‘ bøsse og lesbisk klienter. En virksomhed vil få et ry for åbenhed over for homofile og lesbiske og som ord i munden rejser kan du modtage hundredvis af henvisninger. I bøsser og lesbisk samfund er tillid en vigtig og salgbar vare.
Fællesskabets indsats
For at fremme en obligation af tillid, forventer bøsser og lesbisk lånere at se gay friendly praksis i aktion. Oprettelsen af anti-diskriminationspolitikker på arbejdspladsen, deltagelse i AIDS-undervisning og støtte af homoseksuelles rettigheder initiativer er et par eksempler. Ærlig kommunikation er også bydende nødvendigt. Bøsse og lesbisk klientel ønsker at hvile forsikrede, at, om nødvendigt, en protokol i sted for rapportering af upassende adfærd eller kommentarer fra personale. De vil sikre dig, at uanset hvem hjælper i et salg virksomheden leverer en sikker og respektfuld plads på alle tidspunkter.
Symboler af homoseksuelle samfund
Der er signaler en homoseksuel venlig virksomhed kan sende ud, er diskret og specifikke. Disse signaler kan præsenteres på en måde, der ikke fornærme mere traditionelle klienter eller henlede opmærksomheden på en virksomhed beliggende i et mere konservativt område. En effektiv måde at nå ud til bøsser og lesbisk kunder er at lære symbolikken i Fællesskabet. Brug af en lille regnbuen flag eller lyserøde trekant i form af en mærkat på dit vindue eller som et ikon på dit websted vil sende en besked til bøsser og lesbisk befolkningen i din by eller byen. Der er en bred vifte af markedet specifikke temaer og billeder til virksomheder, der vælger at kalde sig homoseksuelle er velkomne. Hvis der er en bøsse eller lesbisk gruppe i området bede om salgsfremmende materialer, de kan tilbyde, at få en bedre forståelse af lingo, symbolik og specifikke behov af GLBT samfund.
Enhver virksomhed kan være at tjene flere penge
Accept, pålidelighed, personlig opmærksomhed og ekspertise er kvaliteter alle forbrugere ønsker i en købsoplevelse. Bøsser og lesbisk kunder er ikke anderledes end lige dem. De ønsker alle de samme tjenester, fra cateringfirmaer til fotografer, fra blomster til biler, fra krydstogt pakker til skræddere og skræddere. Enhver virksomhed har mulighed for at nå ud til dette marked og omfavne tusindvis af nye kunder.
Herunder bøsser og lesbisk samfund i din markedsføring og PR-strategi kan medvirke til at skabe overskud aldrig før havde forestillet mig. Bruge den positive outlook respekterer alle klienter og yde god service til alle som en måde at øge virksomhedens omdømme og indkomst.
Den homoseksuelle befolkning er et lukrativt marked. Lære at tale sprog, det homoseksuelle samfund, fortrolig med homoseksuelle samfund organisationer og oprette en gay-friendly arbejdsområde. Med disse trin vil du være godt på vej til at sælge dine produkter og tjenester til denne indbringende markedssektor.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *