Maksimere omkostningsbesparelser med øget effektivitet

“Den første regel for enhver teknologi, der anvendes i en virksomhed er at automation anvendes til en effektiv drift vil forstørre effektivitet. Andet er, at automatisering anvendes til en ineffektiv drift vil forstørre ineffektiviteten.”

-BILL GATES

Hej venner,

2003 er over os! Nye visioner, nye mål og nye forventning til hvad ligger forude ledsage vores sind og daglige aktiviteter. Midt i denne muddling økonomi, er mange virksomheder vendt mod skære omkostninger og bliver mere internt effektiv.

I vores sidste to nyhedsbreve, vi har set hvordan kundefastholdelse kan ikke kun øge indtjeningen, men også reducere omkostningerne betydeligt som da kontrast med nye kundeerhvervelse. Offentliggjorte undersøgelser viser generelt, at nye kundeerhvervelse kan koste mellem 5-10 X’er som omkostningerne til at fastholde eksisterende kunder.

Hvis du kan også lave omkostninger producenten i din branche, dine vækst vil gå videre, når økonomien går fremad, og sandsynligvis når økonomien kæmper så godt.

At reducere dine omkostninger i gode tider vil gøre dig en masse penge. Og når business bremser, du stadig tjene penge, mens dine konkurrenter – der ikke er så effektiv som du – kæmper for at holde med øget pristrykket.

Lad os tage et kig på Southwest Airlines, som har haft næsten 30 år af rentabiliteten vs United Airlines – en nylig konkursramte virksomhed. Ifølge Jeff Mayer “Efterfølgende i Business” nyhedsbrev er her deres respektive omkostningsstrukturer:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Samlede udgifter for rådighed Seat Mile

United sydvest

$11,00 $7,38

Labor omkostninger for tilgængelige Seat Mile

United sydvest

$4,60 $2,90

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg vil enig i, at der er en lille forskel i flyvning erfaring mellem to. Jeg foretrækker at vide, hvor jeg har tænkt mig at sidde før tid, og være i stand til at ankomme i lufthavnen kun en time før afgang. Dog ville jeg nogensinde betale 50% mere for den samme nøjagtige fly på Forenede? På ingen måde! Hverken ville du, og det er hvorfor USA er gået konkurs og sydvest er en flerårig leder i luftfartsindustrien trods sin lave dikkedarer tilgang.

“Et årti siden, en virksomhed kunne sigte mod at blive førende på markedet i den pågældende industri i high-end kundeservice drevet segment og opnå denne stilling. Et andet selskab i samme branche kunne formålet at blive den low-cost producent og dominere dette segment. Dagens virksomheder indser de skal være ledere i både kundeservice og de lave omkostninger producer. Denne virkelighed giver nye udfordringer for administrerende direktører, økonomichefer, IT-chefer og ledere, drift for forbinder strategi, produktivitet og konkurrencemæssig fordel.

To fantasifulde og udnyttet ruter til øget produktivitet kan bidrage til at nå disse mål. Først, forbinder teknologistrategi til corporate strategi ved at søge ud ventures, der tilbyder øget produktivitet, lavere omkostninger og afkast af investeringer (ROI) tilbagebetalingstid på mindre end et år.”siger Donald Laurie, i oktober 2002 udgave af Financial Executive International magasin.

Laurie fortsætter, “forbinder teknologistrategi til corporate strategi er centrale at øge produktiviteten… Wal-Mart har forstået, at det skal være en leder i kundeservice og en low-cost producent at vinde på markedet. Sin forretning og teknologi strategier er indbyrdes forbundne. I løbet af måneden, da Wal-Mart blev de nummer et indtægtsskabende virksomhed i USA, K-Mart Corp. Deklareret kapitel 11 beskyttelse. Forskellen var en 13 procent SG & A (salg, generelle og administrative) Fordelen, ved at sammenkæde forretning og teknologi strategier – som Wal-Mart knust K-Mart via sin prissætning.

Dell Computer Corp. “go-to-market” og produktion strategi blev støttet af teknologistrategi… der opnås en overvældende konkurrencefordel mod Hewlett-Packard Co., Compaq Computer Corp. m.fl.”

Et par punkter, som jeg gerne vil uddybe:

1. LINKING TEKNOLOGISTRATEGI TIL CORPORATE STRATEGI ER CENTRAL FOR ØGET PRODUKTIVITET

Det er vigtigt at bemærke, at virksomhedens strategi er det centrale udgangspunkt. Når der er oprettet en virksomhedsstrategi, derefter strømlinede processer kan designes og re – manipuleret til at udføre på den fastlagte strategi. Den rette teknologi bliver en kritisk og nødvendigt værktøj i aktivering nye effektivitetsgevinster at reducere omkostningerne og øge intern produktivitet. Gennemføres korrekt, kan CRM og ERP systemer øge effektiviteten mens giver fordele kun tidligere drømte om.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Initium teknologi har specialiseret sig i at hjælpe dig definere dine corporate mål og tilpasse din virksomhedsstrategi med den rette teknologi. Ved at gøre dette, vores kunder spare omkostninger og øge effektiviteten. Hvis du vil vide mere, bedes du ringe til os i dag på 1-800-250-5732 eller email os på info@initiumtech.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. SØG UD VENTURES, ØGE PRODUKTIVITET, LAVERE OMKOSTNINGER OG LEVERE EN ROI TILBAGEBETALINGSTID I ET ÅR ELLER MINDRE

I dagens økonomi er det vigtigt, at virksomheder finde teknologiske løsninger, der vil muliggøre en ROI payback i mindre end et år. Implementering af teknologiske løsninger, der vil realisere gevinster i et år eller mindre vil hjælpe disse virksomheder opnå konkurrencefordel, og opbygge rammer for at gå videre ind i fremtiden. Når teknologien er på plads og bekostede, forbedringer i business intelligence og analytics hjælper virksomheden at have større indsigt i deres kunder. Øget samarbejde mellem interne afdelinger og kunder giver flere oplysninger, og giver mulighed for mere effektiv interaction(s) og transaktioner.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Vi så en engangs payback af vores SalesLogix investeringer i vores første år. Men at tilbagebetalingstid er nu TENFOLD efter tre eller fire år med systemet.”siger Doug Levin af Prophet21. Læs mere om ROI og omkostningsbesparelser, som SalesLogix har givet flere virksomheder, skal du downloade “Hurtig ROI i mellemkvalitet kunde forholdet administrationsløsninger” på

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nogle af de mere almindelige besparelser forbundet med gennemførelsen af CRM systemer omfatter::

1. reduktion af redundant dataindtastning – centraliseret kundedatabase

2. reduktion af tid brugt i regelmæssige forretningsprocesser – automatisering af normale rutineopgaver

3. reduktion af tid til at få adgang til kritiske oplysninger – øget synlighed i Salgspipeline og andre analytics

4. øget responsrater på markedsføringskampagner – på grund af øget dataenes kvalitet

5. nedsat kundeservice og Teknisk Support kalder gange – på grund af øget adgang til real-time information og vidensbase

6. fald i direkte støtte, der kræves for brugerdefinerede salg – gennem førende konfigurationsteknologi integreret med front og back-end systemer

Er du den billige producent i din branche?

Er folket i organisationen stadig afhængige af telefonopkald, e-mails, regneark, word-dokumenter til deres daglige processer?

Hvor mange af dine regelmæssige processer er automatiserede?

Hvor meget tid bruger dine medarbejdere bruge gør de samme ting, de gjorde i sidste uge?

Har ledere og ledere adgang til real-time information gennem et digital dashboard giver målinger de bruger til deres kritiske beslutningstagning?

Lad os hjælpe dig med at spare tid og penge i 2003 ved at strømline virksomhedens processer og viser dig, hvordan man kan sætte “best of breed” teknologiprodukter til at arbejde for dig!

Besøg os på www.initiumtech.com eller ring til os toldfri på 1.800.250.5732 at lære mere.

Jeg ønsker dig megen velstand, glæde og succes i 2003,

Brian Vellmure

Initium teknologi

bvellmure@initiumtech.com

Copyright 2002 Initium, LLC. Alle rettigheder forbeholdes

Kender du nogen andre, der kunne være interesseret i at reducere omkostninger og øge effektiviteten inden for deres organisation? For at abonnere på dette nyhedsbrev, eller tilmelde dig en ven, skal du klikke på linket nedenfor:

Er du interesseret i at lære om et emne, som vi ikke har dækket endnu? Så lad os det vide på newsletter@initiumtech.com!

At købe “loyalitet effekt: den skjulte kraft bag vækst, overskud og varig værdi”, en fremragende ressource på kunde og medarbejder tilbageholdelse, klik her

At købe “svømme med hajer: uden at være Eaten Alive: Outsell, Outmanage, Outmotivate og Outnegotiate din konkurrence” af Harvey Mackay, en fremragende ressource og flerårig bestseller, klik her

Hvis du ønsker at reproducere nogen af Initium Enterprise strategi nyhedsbreve, skal du medtage kilden til dit citat og følgende e-mail-adresse: bvellmure@initiumtech.com

Skriv til newsletter@initiumtech.com og informere os om eventuelle reproduktioner.

Vedlæg kopi formateringen, hvor og Hvornår.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *